Pierwsze obrady Komisji ds. Marketingu

2016-07-16 00:59:00, Bartłomiej Tarłowski - Komisja ds. Marketingu



15 lipca w siedzibie Konińskiego Okręgowego Związku Piłki Nożnej odbyło się pierwsze spotkanie Komisji ds. Marketingu. To nowa struktura w organizacji konińskiego Związku. Powołana jednomyślną decyzją Zarządu, na wniosek Grzegorza Pietrzaka, Prezesa OZPN Konin. Podczas spotkania wręczono nominacje członkom Komisji, która w kadencji 2016-2020 pracowała będzie w składzie: Bartłomiej Tarłowski Warta Rumin - Przewodniczący, Rafał Osajda GKS Piast Grodziec - Sekretarz oraz Michał Rek Gminny Klub Sportowy Rzgów - Członek. W spotkaniu wziął udział Grzegorz Pietrzak, Prezes OZPN Konin. Wkrótce relacja ze spotkania.

Podczas spotkania Przewodniczący przedstawił miejsce Komisji w strukturze OZPN Konin oraz nakreślił misję i zakres działania.

Misja Komisji ds. Marketingu

  1. Budować i dbać o dobry wizerunek OZPN Konin
  2. Dbać o rzetelny przekaz informacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  3. Budować dobre relacje i oraz tworzyć partnerstwa w celu promowania piłki nożnej w regionie
  4. Współpracować z klubami w zakresie marketingu sportowego

Obszary działania

  1. Komunikacja z klubami
  2. Komunikacja z otoczeniem zewnętrznym
  3. Organizacja wydarzeń
  4. Patronaty i partnerstwa
  5. Sponsoring
  6. Materiały promocyjne

W pierwszej kolejności Komisja zajmie się poprawieniem funkcjonalności strony internetowej we współpracy z Rafałem Dziamskim, administratorem serwisu. Podano szereg pomysłów związanych z publikacją treści oraz sposobem na prowadzenie fanpage’a OZPN na Facebooku, który zyskuje coraz większe grono fanów.

Ustalono, że priorytetem będzie również stworzenie bazy danych klubów. Baza danych zostanie rozszerzona o członków Zarządów klubów, aby zwiększyć zasięg dotarcia informacji wysyłanych przez OZPN. Komisja chciałaby uruchomić nowe narzędzie komunikacji, którym będzie Komunikator SMS. Komisja rozważa również utworzenie newslettera. Wśród kolejnych pomysłów znalazło się stworzenie wewnętrznego wydawnictwa, którym miałby być kwartalnik wydawany w formie papierowej i przekazywany wszystkim klubom.

Wśród celów na najbliższy czas znalazł się ten związany z wydaniem Skarbu Kibica OZPN Konin. Za tę realizację odpowiedzialny będzie Rafał Osajda, który jest autorem pomysłu. Wkrótce kluby poznają szczegóły związane z tym projektem.

W najbliższych tygodniach zostanie powołany Klub Partnera OZPN Konin, specjalna platforma społeczna, której celem będzie zbliżenie dyscypliny, jaką jest piłka nożna z biznesem. Klub Partnera będzie płaszczyzną współpracy, dzięki której powstają inicjatywy uwzględniające zarówno interesy przedsiębiorców, jak i środowiska klubów piłkarskich działających w ramach OZPN Konin.

Podczas obrad pojawiło się wiele pomysłów, które mają perspektywę średnio i długofalową. Będą przedstawiane wraz z rozwojem działania Komisji.

Jestem bardzo zadowolony z przebiegu spotkania. Rafał Osajda oraz Michał Rek, to osoby, które wykazują ogromną gotowość do wprowadzania zmian w postrzeganiu OZPN Konin. Pomysły, które wspólnie omawialiśmy wprowadzą nową jakość w naszej organizacji. Są to często idee bardzo ambitne, ale możliwe do realizacji. Ogromnym optymizmem napawa mnie podejście moich kolegów i chęć do działania. Cieszę się, że na nasze spotkaniu przybył Grzegorz Pietrzak, Prezes OZPN Konin. Dzięki temu mieliśmy okazję porozmawiać o planach działania oraz wspólnie nakreślić kierunki rozwoju – powiedział Bartłomiej Tarłowski, członek Zarządu KOZPN oraz Przewodniczący Komisji ds. Marketingu.